Icono Icono Versió accessible es altres idiomes
Logotipo de Infotorrent

Notícies

BIM

Torrent amplia el servei de ‘Menjar a Casa’ i també s’oferirà els caps de setmana i festius
Torrent amplia el servei de ‘Menjar a Casa’ i també s’oferirà els caps de setmana i festius
,

Torrent amplia el servei de ‘Menjar a Casa’ i també s’oferirà els caps de setmana i festius

abril 8, 2020

S’ha incrementant en més d’un 50% el Servei d’Ajuda a domicili Municipal. Als 153 usuaris d’aquest servei s’han afegit 83, fins als 236

Des d’avui es pot accedir a més de 350 sessions virtuals esportives gratuïtes a través de l’App de AQA

Des que es va decretar l’Estat d’Alarma, des de l’Ajuntament de Torrent s’ha intensificat el seguiment i l’assistència a les persones majors. En aquest sentit, es continuen adoptant noves mesures per a cobrir les necessitats dels torrentins i torrentines, en aquesta ocasió ampliant el nombre d’usuaris del servei “Menjar a casa”, que se servia de dilluns a divendres, i que ara també s’oferirà en cap de setmana i festius.

Aquesta mesura se suma a la decisió del consistori torrentí d’ampliar el contingent cobert per Conselleria de 70 a 50 més assumides per l’Ajuntament. “Menjar a casa”, que està dirigit a les persones majors de 65 anys, així com aquelles majors de 60 anys en situació de dependència i persones amb discapacitat en situació de dependència o majors de 18 anys que convisquen amb la persona major de 60 anys, consisteix en el repartiment de menjar cuinat i llista per a menjar a les pròpies llars.

Així mateix, des de Serveis Socials s’ha intensificat el seguiment de les persones majors incrementant en més d’un 50% el Servei d’Ajuda a domicili Municipal. Als 153 usuaris d’aquest servei s’han afegit 83, fins als 236.

A més, fins a aquest dilluns s’havien realitzat 1.029 trucades telefòniques també a persones majors, i Protecció Civil ha visitat personalment a aquelles que viuen més allunyades com en disseminats o urbanitzacions.

Augmenta l’atenció domiciliària 


Durant aquestes setmanes s’han augmentat tots els serveis d’atenció telefònica a la ciutadania a través del 010, que ha respost a més de 5.400 consultes. Igualment, s’ha augmentat l’atenció domiciliària per a la gestió de processos que requereixen l’assistència presencial, és el cas de l’expedició del certificat digital de ACCV. Per això, el consistori facilita aquest tràmit a les persones empadronades a Torrent a través de l’enllaç ‘Signatura digital’ en la web: www.torrent.es/covid19

Activitats esportives 


Fins que començarà el confinament, els torrentins i torrentines han pogut gaudir d’una programació d’activitats online a través de la pàgina de Facebook de l’Ajuntament de Torrent. Sessions esportives, de teatre, tallers i un club de lectura infantil són algunes de les propostes que han fet que el públic s’entretinga des de les seues cases deixant a un costat l’avorriment.

Ara, aquesta iniciativa s’àmplia amb les classes virtuals que ofereix gratuïtament des d’avui i mentre dure l’estat d’alarma Gaia, l’empresa gestora de les instal·lacions de la Ciutat de l’espora del Parc Central. Es pot accedir a més de 350 sessions per a practicar ioga, pilates, hit, estiraments o ball. poden seguir els exercicis a través de l’App de AQA, descarregant-la en els següents enllaços: Android: https://bit.ly/39gxrwb, IoS: https://apple.co/2jx0at4 i introduir l’usuari ‘aqa parccentral’ i la contrasenya ‘1234 abcd’. Una vegada dins, accedir en el menú a ‘virtuals’.

Treball en el sector tèxtil

A través de les xarxes socials de l’empresa municipal, Idea’t, els torrentins i torrentines poden estar informats en tot moment sobre ofertes de treball o formació online per a fer front a l’estada a casa. Aquest matí han publicat una proposta laboral perquè una la Reconeguda empresa del sector tèxtil de Torrent cerca incorporar a la seua plantilla operaris de confecció amb experiència. Les persones interessades poden contactar amb Idea’t trucant al telèfon 961111868 i/o enviar el CV a ideat@torrent.es.

Noves mesures de seguretat 


Per a assegurar la seguretat de la ciutadania com la dels empleats públics, el consistori està treballant en una sèrie de mesures perquè el retorn a l’activitat en els departaments d’atenció al públic en els edificis municipals, com és el cas del TDIC, es faça de manera correcta i segura. Per això, s’està treballant en el disseny d’unes pantalles protectores de metacrilat, per a minimitzar el risc de possibles contagis. També s’aniran adaptant altres mesures com la implantació d’un control d’accés de temperatura corporal en els llocs més concorreguts.

 

Torrent amplia el servei de ‘Menjar a Casa’ i també s’oferirà els caps de setmana i festius

Artículos Relacionados

Posts not found

This site is registered on wpml.org as a development site.