El nombre de consultes i atenció presencial durant el 2019 aconsegueix les 4.000, incloent la tramitació de 485 reclamacions
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor de l’Ajuntament de Torrent, adscrita a l’Àrea d’Atenció, Solidaritat i Transport, està a la disposició de les ciutadanes i ciutadans. El nombre de consultes i l’atenció presencial al llarg de l’any 2019 aconsegueix les 4.000 atencions, incloent la tramitació de 485 reclamacions.
D’altra banda, les reclamacions per sectors abasten des de les de Telefonia (199), Grans Superfícies (30), Assegurances (28), Tallers de Reparació (22), Energia Elèctrica (18), Electrodomèstics (17), Vehicles (15) i fins a altres diversos serveis.
Les consultes, queixes, reclamacions i l’assessorament sobre diversos assumptes relacionats amb consum es realitzen de manera telefònica de dilluns a divendres, en horari d’atenció municipal, en el número de 96 111 18 58. Així mateix, els dimarts i dimecres de 9.30 hores a 13.30 hores té lloc l’atenció presencial, a la Casa de la Dona, carrer Músic Marià Puig Yago, 8.
Recentment, el regidor d’Atenció a les Persones, José Antonio Castillejo, es va reunir amb el Secretari de la Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana, Vicente Inglada, i el responsable dels Serveis Jurídics, Francisco Rodríguez, per a donar conéixer de primera mà el funcionament i el treball d’aquesta oficina, a més d’oferir la seua col·laboració per a treballar conjuntament a millorar i ampliar els serveis que es poden prestar per a millorar la qualitat de vida dels ciutadans com a consumidors i usuaris, la seua representació i la defensa dels seus interessos (individuals i col·lectius).