L’Avinguda al Vedat acollirà el 23 d’octubre, de 10.00 a 21.00 hores, una nova edició organitzada per ACST, amb la col·laboració de l’Ajuntament, IDEA’T i Confecomerç
El València CF instal·larà un espai per a conéixer el Nou Mestalla mitjançant una experiència 3D i sortejarà una pilota firmada per tota la primera plantilla i una samarreta oficial del club
Torrent tornarà a convertir el centre de la ciutat en un gran aparador del comerç local este divendres 23 d’octubre amb la celebració de la Fira de Comerç i Servicis de Torrent 2026, una de les principals cites comercials del municipi, que reunirà més de 70 comerços, empreses i professionals de diferents sectors en el tram inicial de l’Avinguda al Vedat, al costat de l’Ajuntament i l’emblemàtic Ficus.
La fira, organitzada per l’Associació de Comerciants i Servicis de Torrent (ACST), amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torrent, a través d’IDEA’T, i Confecomerç, se celebrarà en horari ininterromput de 10.00 a 21.00 hores, coincidint amb les celebracions del Dia del Comerç Local.
Durant onze hores, els establiments participants tindran l’oportunitat de mostrar els seus productes i servicis, presentar les seues novetats i acostar-se directament als consumidors, en una jornada que combinarà l’activitat comercial amb diferents propostes i activitats dirigides al públic.
La cita recupera un de les trobades comercials més populars de Torrent, dos anys després de la DANA d’octubre de 2024, que va afectar nombroses empreses i establiments de la ciutat. La seua celebració permetrà reunir de nou el teixit comercial i empresarial en un espai obert a tots els veïns.
L’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, ha destacat el significat d’esta nova edició, “dos anys després de la DANA, tornar a reunir desenes d’establiments en la nostra avinguda és una notícia molt positiva per a Torrent. Darrere de cada comerç hi ha empresaris, autònoms i famílies que treballen cada dia per a alçar la persiana, generar ocupació i oferir el millor servici als nostres veïns. Esta fira és una oportunitat per a agrair-los eixe esforç i acompanyar-los”.
El València CF participarà en la fira amb una experiència virtual del Nou Mestalla i un sorteig exclusiu
Una de les principals novetats d’esta edició serà la participació oficial del València CF, gràcies a l’acord aconseguit entre el club i l’Associació de Comerciants i Servicis de Torrent (ACST).
El conjunt valencianista comptarà amb un espai propi en la fira, que romandrà obert de 10.00 a 15.00 hores, on els visitants podran descobrir el projecte del Nou Mestalla mitjançant una plataforma de visualització en tres dimensions.
Esta experiència permetrà recórrer virtualment el futur estadi, conéixer els seus principals característiques i descobrir els espais i seients VIP previstos en les instal·lacions. L’equip comercial del València CF serà present per a atendre els visitants, explicar les possibilitats que oferirà el nou recinte i resoldre els dubtes de particulars i empreses interessades.
A més, els qui visiten l’estand del club podran participar en un sorteig exclusiu d’un pack valencianista compost per una pilota firmada per tots els jugadors de la primera plantilla del València CF i una samarreta oficial de l’equip.
La participació del València CF suposa un atractiu afegit per als aficionats al futbol i per a les famílies que s’acosten a la fira, al mateix temps que permetrà al club donar a conéixer el seu projecte Hospitality entre el teixit comercial i empresarial de Torrent.
En relació amb esta col·laboració, l’alcaldessa ha assenyalat que “agraïm al València CF que haja volgut sumar-se a esta celebració i acostar a Torrent un projecte tan esperat pels valencianistes com el Nou Mestalla. És una magnífica oportunitat perquè els nostres veïns coneguen el futur estadi i, al mateix temps, per a atraure a més visitants a una fira en la qual els verdaders protagonistes són els nostres comerciants”.
Més de 70 comerços i empreses mostraran els seus productes i servicis
La Fira de Comerç i Servicis tornarà a reunir establiments i professionals de diferents activitats econòmiques, convertint l’Avinguda al Vedat en un ampli espai comercial a l’aire lliure.
La resposta del teixit empresarial ha sigut especialment positiva, amb més de 70 negocis incorporats a esta edició, que disposaran d’espais expositius per a presentar els seus productes, explicar els seus servicis i establir un contacte directe amb potencials clients.
La jornada comptarà també amb activitats complementàries que contribuiran a crear un ambient comercial i d’oci durant tot el dia, afavorint la participació de les famílies i l’afluència de visitants al centre de Torrent.
La fira està organitzada per ACST, una associació amb més de quatre dècades de trajectòria que compta actualment amb més de 300 negocis associats, sent la segona de la Comunitat Valenciana.
L’Ajuntament de Torrent i l’empresa pública IDEA’T col·laboren en la celebració d’esta trobada, dins del treball conjunt que mantenen amb les associacions empresarials per a donar suport a l’activitat econòmica del municipi.
La regidora de Comerç, Sandra Fas, ha assenyalat que “esta fira permet que molts veïns descobrisquen establiments i servicis de Torrent. Volem que els comerços puguen presentar les seues novetats, ampliar la seua clientela i generar noves oportunitats de negoci. Per això és tan important treballar de la mà d’ACST, que coneix de primera mà les necessitats dels nostres comerciants, i facilitar iniciatives que acosten als consumidors als nostres establiments”.
Una invitació a descobrir i gaudir del comerç de Torrent
La celebració d’esta nova edició coincidix amb els actes organitzats amb motiu del Dia del Comerç Local, una jornada dedicada a reconéixer l’activitat dels establiments de proximitat i la seua contribució a l’economia dels municipis.
La Fira de Comerç i Servicis permetrà mostrar la diversitat de l’oferta comercial de Torrent i acostar als ciutadans una àmplia representació d’empreses i professionals locals, en una trobada que també afavorix les relacions entre negocis de diferents sectors.
L’alcaldessa, Amparo Folgado, ha volgut traslladar una invitació als veïns de Torrent i de tota la comarca perquè participen en esta jornada, “anime a tots els torrentinos i als qui ens visiten des d’altres municipis a recórrer la fira, conéixer als nostres comerciants i gaudir de les activitats preparades. Tenim una ciutat amb una oferta comercial extraordinària, amb professionals que coneixen als seus clients i que oferixen proximitat, confiança i qualitat. Cada compra que realitzem a Torrent ajuda a mantindre vius els nostres barris, els nostres carrers i la nostra economia local”.
La Fira de Comerç i Servicis de Torrent 2026 obrirà les seues portes este divendres 23 d’octubre, a les 10.00 hores, en el tram inicial de l’Avinguda al Vedat, i romandrà oberta fins a les 21.00 hores, amb la participació de més de 70 negocis, activitats per als assistents i la presència especial del València CF durant el matí.














