La jornada, emmarcada dins de la campanya “Viu el Comerç, Viu l’Estiu”, ha comptat amb la participació de més de mig centenar d’establiments
L’Ajuntament de Torrent, a través d’IDEA’T, ha celebrat amb gran èxit una nova edició de “Comerç al Carrer”, una iniciativa que este 12 de juny ha convertit els principals carrers de la ciutat en un gran aparador comercial a l’aire lliure, coincidint amb l’arribada de l’estiu.
La jornada, emmarcada dins de la campanya “Viu el Comerç, Viu l’Estiu”, ha comptat amb la participació de més de mig centenar d’establiments de comerç, hostaleria i servicis, que han traslladat part de la seua activitat a l’exterior dels seus locals, generant un ambient dinàmic, pròxim i festiu en diferents punts del municipi.
Durant tot el dia, veïns i visitants han pogut disfrutar d’una àmplia oferta de productes, promocions especials, degustacions, demostracions i activitats organitzades pels negocis participants, contribuint a reforçar la visibilitat del comerç de proximitat i a dinamitzar les zones comercials de la ciutat.
La iniciativa, impulsada per IDEA’T amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants i Servicis de Torrent (ACST), ha tornat a demostrar la seua capacitat per a fomentar el trànsit de persones per les àrees comercials i enfortir la connexió entre el teixit empresarial local i la ciutadania.
Una campanya que premia la fidelitat al comerç local
La jornada s’ha complementat amb la campanya d’incentius “Viu el Comerç, Viu l’Estiu”, que inclou el sorteig de 15 targetes regale de 100 euros, per un total de 1.500 euros, destinades a noves compres en els establiments adherits.
Les paperetes arreplegades pels comerços participants han pogut depositar-se en punts habilitats com l’Antic Mercat, el Mercat Sant Gregori i les oficines d’IDEA’T, generant una àmplia participació ciutadana que reforça l’impacte de la campanya sobre l’economia local.
El sorteig dels premis se celebrarà el pròxim 1 de juliol, tal com estava previst, una vegada finalitzat el període de participació.
Un impuls al comerç de proximitat
Des de l’Ajuntament de Torrent s’ha destacat el bon acolliment d’esta edició de “Comerç al Carrer”, que es consolida com una de les principals accions de dinamització comercial de la ciutat.
L’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, ha subratllat “la gran resposta de la ciutadania i l’excel·lent treball dels comerços participants, que han demostrat una vegada més la qualitat, proximitat i professionalitat del comerç local”. Així mateix, ha destacat que “esta iniciativa convertix els nostres carrers en espais vius, on comprar a Torrent és també una manera de fer costat a les nostres famílies, als nostres barris i a la nostra economia local”.
Per part seua, la regidora de Comerç i responsable d’IDEA’T, Sandra Fas, ha valorat molt positivament el desenrotllament de la jornada, assenyalant que “Comerç al Carrer ha tornat a demostrar que quan el comerç ix al carrer, Torrent s’ompli de vida, oportunitats i moviment econòmic”. Fas ha afegit que “la combinació de visibilitat comercial i campanyes d’incentius com esta reforça la fidelització de clients i ajuda a continuar enfortint el nostre teixit comercial”.
Amb esta nova edició, l’Ajuntament de Torrent reafirma la seua aposta pel comerç de proximitat com a motor econòmic i social de la ciutat, promovent iniciatives que impulsen l’activitat empresarial, dinamitzen l’espai urbà i fomenten hàbits de consum responsable entre la ciutadania.




















