Esta nova eina està situada en l’edifici consistorial en horari d’obertura i permet reduir cues i temps en els tràmits burocràtics
L’Ajuntament de Torrent fa un pas al capdavant en la millora dels seus servicis municipals amb la implementació d’un nou caixer per a la gestió de tràmits i certificats del padró, així com incidències en la via pública. Esta iniciativa, en funcionament des de principis de febrer, té com a objectiu la modernització i agilitació dels processos administratius.
Este nou caixer, situat en l’edifici consistorial del Carrer Ramón y Cajal 1, oferix tres funcionalitats principals que simplificaran considerablement la interacció de la ciutadania amb l’administració local.
A través d’esta eina es podrà sol·licitar cita prèvia: Els usuaris poden programar la seua cita de manera ràpida i senzilla, evitant esperes innecessàries i optimitzant el temps d’atenció en les dependències municipals.
També permet la gestió de certificats d’empadronament individual per a majors d’edat: Ara és possible obtindre certificats d’empadronament de manera àgil i eficient, eliminant la necessitat de realitzar llargues cues.
De la mateixa forma que a través de l’aplicació E-Àgora, és possible presentar incidències en la via pública: Els ciutadans poden reportar incidències en la via pública de manera directa i ràpida a través del caixer per a agilitzar la seua gestió.
Gràcies a esta nova eina, es reduïxen els temps d’espera i s’eliminen tràmits burocràtics. L’horari d’obertura del caixer s’ajusta al de l’edifici consistorial, de dilluns a divendres de 8.30 a 18.30 hores, i dissabtes de 0.00 a 12.30 hores, garantint la seua disponibilitat durant les hores d’atenció al públic.
Per a facilitar el seu ús, personal especialitzat d’atenció ciutadana oferirà assistència per a resoldre qualsevol dubte que puguen sorgir durant el procés d’utilització del caixer.