Icono Icono Versió accessible es altres idiomes
El Ayuntamiento de Torrent pone en marcha un cajero para tramitación de incidencias y certificados del padrón
El Ayuntamiento de Torrent pone en marcha un cajero para tramitación de incidencias y certificados del padrón

L’Ajuntament de Torrent posa en marxa un caixer per a tramitació d’incidències i certificats del padró

06/02/2024

Esta nova eina està situada en l’edifici consistorial en horari d’obertura i permet reduir cues i temps en els tràmits burocràtics

L’Ajuntament de Torrent fa un pas al capdavant en la millora dels seus servicis municipals amb la implementació d’un nou caixer per a la gestió de tràmits i certificats del padró, així com incidències en la via pública. Esta iniciativa, en funcionament des de principis de febrer, té com a objectiu la modernització i agilitació dels processos administratius.

Este nou caixer, situat en l’edifici consistorial del Carrer Ramón y Cajal 1, oferix tres funcionalitats principals que simplificaran considerablement la interacció de la ciutadania amb l’administració local.

A través d’esta eina es podrà sol·licitar cita prèvia: Els usuaris poden programar la seua cita de manera ràpida i senzilla, evitant esperes innecessàries i optimitzant el temps d’atenció en les dependències municipals.

També permet la gestió de certificats d’empadronament individual per a majors d’edat: Ara és possible obtindre certificats d’empadronament de manera àgil i eficient, eliminant la necessitat de realitzar llargues cues.

De la mateixa forma que a través de l’aplicació E-Àgora, és possible presentar incidències en la via pública: Els ciutadans poden reportar incidències en la via pública de manera directa i ràpida a través del caixer per a agilitzar la seua gestió.

Gràcies a esta nova eina, es reduïxen els temps d’espera i s’eliminen tràmits burocràtics. L’horari d’obertura del caixer s’ajusta al de l’edifici consistorial, de dilluns a divendres de 8.30 a 18.30 hores, i dissabtes de 0.00 a 12.30 hores, garantint la seua disponibilitat durant les hores d’atenció al públic.

Per a facilitar el seu ús, personal especialitzat d’atenció ciutadana oferirà assistència per a resoldre qualsevol dubte que puguen sorgir durant el procés d’utilització del caixer.

El Ayuntamiento de Torrent pone en marcha un cajero para tramitación de incidencias y certificados del padrón

Artículos Relacionados

This site is registered on wpml.org as a development site.