Durant el primer semestre de 2021 es van expedir 20.052 certificats, un augment considerable respecte de l’any anterior
La Guàrdia Civil alerta d’una possible estafa en l’expedició de certificats de padró, servei completament gratuït
Al llarg de l’any 2020, l’Ajuntament de Torrent va expedir un total de 17.132 certificats mitjançant formularis (8.031), sol·licituds a través de la plataforma Clica (317), altes en el padró (5.027) i canvis de domicili (3.757).
En l’any 2021, el nombre de certificats expedits ha augmentat de manera significativa respecte de l’any anterior. Només en el primer semestre de 2021, es van expedir un total de 20.052 de certificats de manera presencial. A més, s’hi sumen els 1.603 que van ser expedits mitjançant el formulari i 546 a través de sol·licitud Clica. Les altes de padró durant aquest primer semestre van arribar a les 2.654 i els canvis de domicili, a 1.999.
El padró municipal és l’encarregat d’expedir el certificat d’empadronament, així com de realitzar inscripcions o baixes en aquest registre poblacional. Aquest servei es fa debades a través de la seu electrònica de l’Ajuntament o presencialment amb cita prèvia, que s’obté a través del 010, la web o el servei de whatsapp.
D’altra banda, la Guàrdia Civil alerta d’una possible estafa en l’expedició dels certificats, ja que s’estan detectant cobraments per la realització d’aquest servei, que és en realitat completament gratuït.