2.892 persones aposten pel comerç local amb la Targeta +25 2023
Torrent fa balanç de la campanya Targeta +25 implementada per l’Ajuntament de Torrent per a fomentar l’activitat comercial local, que ha aconseguit un èxit rotund en esgotar el seu pressupost de 275.000 euros en poc més d’un mes des del seu llançament el 22 de desembre. Este resultat es traduïx en una injecció econòmica d’1.375.000 euros en el teixit comercial de la ciutat.
Un 88,88% dels participants va optar per la targeta de 400 euros, la qual cosa demostra el gran acolliment i l’atractiu de la iniciativa entre els veïns de Torrent i voltants. Un total de 2.892 persones han adquirit la targeta, de les quals 2.569 corresponen a la de major valor.
L’èxit de la campanya es reflectix també en l’augment del nombre d’establiments participants, amb 393 comerços de diversos sectors, un 10% més que en la campanya anterior. Esta àmplia participació ha permés oferir una major varietat d’opcions als consumidors i ha contribuït a una major dinamització de l’economia local.
Dels 393 comerços participants, un 15,27% corresponen a establiments d’alimentació, un 14,76% a perruqueria i estètica, un 10,28% a hostaleria, un 9,92% a moda i complements, un 7,63% a farmàcies i herboristeries i un 6,62% a mobles i decoració, entre el total dels comerços adherits.
Encara poden utilitzar-se fins a desembre de 2024
És important destacar que les targetes comprades en la campanya de 2023 poden utilitzar-se fins a desembre de 2024, la qual cosa augura un impacte positiu sostingut en el comerç local durant els pròxims mesos. De fet, encara hi ha 22 targetes pendents de ser arreplegades en les oficines d’IDEA’T, la qual cosa demostra l’interés continu per part dels ciutadans.
Idea’t estudiarà el desglossament de l’import gastat en els diferents sectors participants en la campanya, per a poder conéixer millor a quins sectors beneficia més la Targeta +25.
L’equip de govern de l’Ajuntament de Torrent es mostra satisfet amb el gran acolliment de la Targeta +25 de l’any 2023 i expressa el seu agraïment a tots els veïns, comerços i entitats col·laboradores per la seua inavaluable participació. Així, la regidora delegada de Comerç, Mercats i Ocupació, Sandra Fas, ha afirmat que “estem molt contents amb l’acolliment que ha tingut esta edició de la campanya entre els veïns de Torrent. La rapidesa amb la qual s’ha esgotat el pressupost és una clara mostra de l’interés i la confiança que depositen en el comerç de Torrent.”
Esta iniciativa es consolida com una ferramenta fonamental per al suport al comerç local a Torrent, la dinamització econòmica de la ciutat i la generació d’ocupació. La Targeta +25 ha demostrat ser un model efectiu per a la promoció del consum local i la revitalització del teixit comercial de la capital de l’Horta *Sud.