Icono Icono Versió accessible es altres idiomes

Dos autobusos promocionen l’App Torrent, l’eina de comunicació a temps real entre el ciutadà i l’administració

13/01/2017

Permet, entre altres funcions, la consulta d’estacionaments disponibles a temps real per a persones amb mobilitat reduïda o reportar incidències en la via pública

L’Ajuntament de Torrent, amb la finalitat de millorar la comunicació i la participació ciutadana, posa a l’abast dels veïns de la localitat diferents prestacions en l’App Torrent que els permeten facilitar les gestions i mantenir-los informats de l’actualitat local. L’aplicació està disponible tant per a iOS com per a Android i es descarrega debades i de forma senzilla en els dispositius mòbils, a través de l’App Store o Play Store, respectivament.

Per a donar-li major difusió i visibilitat, des de final de l’any passat circulen dos autobusos municipals que amb vinils duen la informació d’una app que “ha sigut actualitzada i millorada significativament i que integra, des de la seua última actualització, els serveis d’informació i comunicació inicials, com és la secció de notícies o agenda, a més de noves prestacions que posen a l’abast del ciutadà un servei i una informació útil i interessant en matèria de gestió, transport i geolocalització especialitzada i segmentada com, per exemple, la consulta de rutes de senderisme de la ciutat”, tal com explica el regidor de Recursos Humans i Modernització, Andrés Campos.

Cita prèvia

En referència a la prestació que facilita les gestions, parlem de la Cita Prèvia, on el ciutadà mitjançant l’app mòbil pot demanar una cita sense haver de fer ús de la web. D’esta forma la sol·licitud de la cita es fa més ràpida i accessible. “Esta prestació també informa els usuaris a temps real del nombre de persones en espera el dia de la seua cita, les taules que atenen el ciutadà i el temps d’espera màxim per a ser atesos, de manera que evita esperes innecessàries en el consistori”, comenta Campos.

L’aplicació afavorix també la participació ciutadana. Els ciutadans poden col·laborar en la resolució d’incidències comunicant a través d’esta plataforma si detecta cap problema en la via pública. Així, esta comunicació arriba directament al departament consistorial corresponent que, així que siga coneixedor del problema, resoldrà la incidència en el menor temps possible.

Quant a la informació sobre el trànsit i el transport en la ciutat, una de les prestacions més destacades és la informació sobre els pàrquings per a persones amb mobilitat reduïda i les zones de càrrega i descàrrega. Els ciutadans poden consultar a temps real la ubicació dels estacionaments i la seua disponibilitat. De la mateixa forma, els usuaris de BiciTorrent o Torrentbus també poden consultar, en el primer cas, les bicis i els punts d’enganxada disponibles i, en el segon cas, el temps d’espera aproximat de pas de l’autobús.

En definitiva, l’aplicació té les prestacions necessàries perquè la comunicació entre ciutadà i administració siga com més eficaç millor.

 

Artículos Relacionados

Posts not found

This site is registered on wpml.org as a development site.