Icono Icono Versió accessible es altres idiomes
L’Oficina del Consumidor de Torrent recupera 16.800 euros de les reclamacions dels ciutadans
L’Oficina del Consumidor de Torrent recupera 16.800 euros de les reclamacions dels ciutadans

L’Oficina del Consumidor de Torrent recupera 16.800 euros de les reclamacions dels ciutadans

12/04/2023


L’OMIC va atendre l’any 2022 un total de 475 reclamacions dels usuaris, aconseguint una fallada favorable en al voltant del 70% dels casos


L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Torrent ha fet pública la seua memòria anual d’activitats corresponent a l’exercici 2022, on es detallen totes les accions realitzades pel departament durant aquest període de temps, així com les dades derivades d’aquest treball.

Així, l’OMIC va rebre en 2022 al voltant de 6.000 consultes i sol·licituds d’informació en matèria de Consum, de les quals un total de 475 van derivar en reclamacions dels usuaris, que contemplen, entre altres, les relacionades amb telefonia, al·legacions i instàncies generals, energia, bancs i financeres o grans superfícies. D’aquesta manera, a través de la intervenció d’aquest òrgan els usuaris van obtenir devolucions per un import que ascendeix a 16.800 euros, amb un percentatge de reclamacions favorables d’entorn del 70%

.
“Continuem treballant per a reivindicar i defensar els drets bàsics dels torrentins i torrentines com a consumidors, oferint-los ajuda i orientació totalment gratuïta en tot el que necessiten”, destaca el regidor de Consum, Toni Nebot, qui també explica que “hem reforçat el servei d’atenció presencial a persones majors i, també, a aquelles que tenen dificultats per a accedir a internet o a utilitzar les noves tecnologies de la informació i la comunicació, de manera que qualsevol puga accedir als serveis de l’oficina de la manera més còmoda i senzilla”.

L’Oficina del Consumidor de Torrent recupera 16.800 euros de les reclamacions dels ciutadans

Artículos Relacionados

This site is registered on wpml.org as a development site.