Un programa impulsat des de la Conselleria d’Educació, que ha triat la Sala Cívica de l’Antic Mercat per a celebrar el final del curs acadèmic
Este dijous ha tingut lloc a Torrent la jornada de clausura del Curs d’Auxiliars de Conversa. Una iniciativa impulsada per la Conselleria d’Educació i que té com a objectiu brindar suport al professorat dels centres educatius en matèria lingüística.
El programa, que ha triat la Sala Cívica de l’Antic Mercat de Torrent com a escenari per a la seua clausura, posa en relleu la importància del llenguatge com a ferramenta fonamental en el procés educatiu. Al llarg del curs, els alumnes han adquirit coneixements i habilitats que els permetran complementar la formació lingüística dels estudiants a les aules.
Després de mesos d’intens treball i aprenentatge, els participants del curs s’han reunit per a celebrar el final del curs acadèmic, compartir experiències i bones pràctiques, amb la finalitat de continuar millorant i perfeccionant la seua labor com a auxiliars de conversa en els centres educatius.
L’acte ha comptat amb la presència de figures rellevants de l’àmbit educatiu i cultural, com Katherine Matles, Agent Consular dels EUA, Said Drissi EL BOUZAIDI, Cònsol General del Regne del Marroc, Luis Torres Otero, Subdirector General d’Ordenació Educativa de la CEUO, i Nicolau Manzano, Cap del Servici d’Educació Plurilingüe de la CEUO.
El Regidor d’Educació, Guillermo Alonso del Real, encarregat d’obrir l’acte, ha destacat la importància del llenguatge en l’educació, assenyalant que “el domini de diferents idiomes obri un món de possibilitats als estudiants, permetent-los comunicar-se amb persones de tot el món i accedir a noves oportunitats”. Així mateix, Alonso del Real ha traslladat el ferm suport de la seua regidoria a este tipus d’iniciatives que contribuïxen a la millora de la qualitat educativa a Torrent.
L’Ajuntament de Torrent, a través de la Regidoria d’Educació, manté el seu ferm compromís amb la promoció de l’educació plurilingüe en el municipi. En este sentit, el Consistori secunda i col·labora en la implementació de programes i activitats que fomenten l’aprenentatge de diferents idiomes entre els estudiants, convençut que el multilingüisme és una ferramenta essencial per al desenvolupament personal i professional dels joves.