Artistes del Gremi, Abraham Cupeiro i Spanish Brass protagonitzen el Festival Brassurround del 7 al 9 de març
L’Auditori de Torrent es prepara per a acollir els dies 7, 8 i 9 de març la 18a edició del Festival Brassurround Torrent, un esdeveniment musical de referència organitzat per Spanish Brass i patrocinat per l’Auditori de Torrent. A més, en esta ocasió, el festival s’emmarca dins de la celebració dels 35 anys de trajectòria del grup Spanish Brass sobre els escenaris.
Durant els seus 18 anys d’història, el Festival Brassurround ha comptat amb la participació dels més prestigiosos grups, solistes i professors del panorama nacional i internacional. En esta edició, el festival presenta tres concerts espectaculars que prometen delectar al públic.
El divendres 7 de març, a les 20.00 hores, el festival donarà inici amb l’actuació d’Artistes del Gremi, una jove formació caracteritzada pel seu estil divertit i enèrgic que promet fer disfrutar als assistents.
El dissabte 8 de març, també a les 20.00 hores, el públic podrà disfrutar de l’eclèctic i original Abraham Cupeiro amb el seu espectacle “Pangea”, acompanyat per la Banda Simfònica del Cercle Catòlic de Torrent, sota la direcció de Francisco Zacarés.
El fermall d’or del festival el posarà Spanish Brass el diumenge 9 de març a les 19.00 hores, en un concert en el qual compartiran escenari amb dos solistes de reconeixement internacional: el trompetista alemany Matthias Höfs, membre del German Brass, i el trombonista estatunidenc Joseph Alessi, solista de la Nova York Philharmonic. Este concert serà, a més, el pròxim projecte discogràfic de Spanish Brass titulat “Spanish Brass & Friends”.
El Festival Brassurround Torrent també destaca pel seu important vessant pedagògic, amb la participació d’un professorat de gran prestigi. Entre ells, figuren alguns dels artistes que es presentaran en els concerts, com Matthias Höfs, Luis González, Spanish Brass, Eduardo Redondo, Carlos Gil, Joseph Alessi i David Moen. A estes classes magistrals se sumen dos tallers impartits per Abraham Cupeiro i el luthier de filtres Toni Romera.
Amb esta programació de luxe, el Festival Brassurround Torrent reafirma el seu compromís amb l’excel·lència musical i la formació de noves generacions de músics.
PROGRAMA DE CONCERTS
· Divendres, 7 de març – 20.00 h
o Artistes del Gremi
· Dissabte, 8 de març – 20.00 h
o Abraham Cupeiro
o Banda Simfònica del Cercle Catòlic de Torrent
o Director: Francisco Zacarés
· Diumenge, 9 de març – 19.00 h
o Spanish Brass
o Matthias Höfs
o Joseph Alessi
Més informació i entrades disponibles en l’Auditori de Torrent.


