Icono Icono Versió accessible es altres idiomes

Torrent es rendix a la veu d’Ana Nájera en una actuació inoblidable en l’Auditori

01/06/2026

Ana Nájera torna a Torrent convertida en una de les veus més reconegudes de la cobla i la cançó española

Torrent va viure ahir una d’eixes vetlades que queden gravades en la memòria del públic. L’artista torrentina Ana Nájera va conquistar l’Auditori de Torrent amb un concert carregat d’emoció, passió i força, en el qual va demostrar sobre l’escenari la qualitat i potència d’una veu que va arrancar continus aplaudiments durant tota l’actuació.

Acompanyada pels seus músics en directe, Ana Nájera va oferir un recorregut musical per alguns dels grans èxits de la cançó espanyola i internacional, interpretant temes d’artistes tan emblemàtics com Rocío Jurado, Isabel Pantoja, Concha Piquer, Nino Bravo, Raphael o Frank Sinatra, entre altres. Cada interpretació va estar marcada per una extraordinària afinació, sensibilitat i una gran capacitat per a connectar amb el públic, que va respondre amb ovacions en nombroses ocasions.

L’artista, natural de Torrent i profundament vinculada a la ciutat, va protagonitzar una vesprada molt especial envoltada del carinyo de familiars, amics i seguidors. Entre els assistents es trobaven nombroses persones arribades des de diferents punts d’Espanya, especialment des de Madrid i Conca, ciutats on Ana Nájera ha desenrotllat part de la seua trajectòria professional. Tampoc van voler perdre’s la cita destacats artistes internacionals com els també torrentinos De Raymond i José María “Els Españolísimos”, que van acompanyar a la cantant en este important retorn a la seua ciutat natal.

Entre el públic va estar també l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, qui va voler mostrar el seu suport a l’artista i disfrutar d’una actuació que va qualificar de “extraordinària”.

“Ha sigut una actuació meravellosa. Ana Nájera ha demostrat que és una de les grans veus del nostre país. Ens ha emocionat amb cada interpretació i ha aconseguit que l’Auditori vibrara de principi a fi. Torrent se sent molt orgullós d’una artista que ha portat el nom de la nostra ciutat per escenaris nacionals i internacionals i que hui ha tornat a casa per a regalar-nos una actuació inoblidable”, va destacar l’alcaldessa després del concert.

L’artista va finalitzar el concert saludant al seu públic en l’hall de l’Auditori els qui li esperaven per a felicitar-la. De Raymond, membre de “Els Españolísimos” va afirmar que Ana és “espectacular” i va recordar quan va estar amb ells a Miami.

Ana Nájera compta amb una sòlida trajectòria dins del món de la cobla i la cançó espanyola. Natural de Torrent i d’arrels andaluses, va començar molt jove el seu camí artístic i en 1997 es va traslladar a Madrid per a formar-se en tècnica vocal i interpretació al costat de la prestigiosa cantant Rosita Ferrer. Posteriorment va desenrotllar una intensa carrera professional que la va portar també a Amèrica, actuant en diferents teatres i programes de televisió de Miami. A més, es va consolidar com una de les veus més destacades del gènere després de proclamar-se guanyadora del concurs televisiu “A la teua Vora” en 2015 i tornar a conquistar el certamen en la seua edició especial de 2017-2018, convertint-se en bicampiona del popular programa de Castella-la Manxa Televisió.

Més enllà de la seua carrera artística, Ana Nájera manté un estret vincle emocional amb Torrent. La cantant va estudiar en el Col·legi María Auxiliadora-Salesianas de la ciutat, va ser fallera de la Falla Ramón y Cajal i sempre ha mantingut vives les seues arrels torrentinas. A més, la seua família està històricament vinculada a l’Associació d’Amics de la Cultura Andalusa de Torrent, on ha actuat.

L’actuació d’ahir va suposar un emotiu retrobament entre l’artista i el seu públic, que va disfrutar d’un espectacle elegant, pròxim i ple de sentiment. Una nit en la qual Torrent va tornar a abraçar a una de les seues grans veus i en la qual Ana Nájera va confirmar, una vegada més, l’extraordinari moment artístic que travessa.

Artículos Relacionados