Icono Icono Versió accessible es altres idiomes

Torrent adequa les instal•lacions dels centres d’educació públics

27/06/2017

Des de l’any 2015, l’empresa municipal Nous Espais està duent a terme diferents accions de manteniment dels col·legis, com ara unificar el sistema d’alarmes i el d’extintors

Durant els mesos d’estiu, s’estan renovant els patis, així com el material esportiu dels centres

L’Ajuntament de Torrent, a través de l’empresa municipal Nous Espais, està realitzant, des de maig de 2015, un servei de conservació i manteniment de col·legis públics amb l’objectiu de millorar l’estat de preservació d’estos centres. El dilluns 19 de juny van començar les intervencions en diferents col·legis, les quals es mantindran durant el mes de juliol i principis de setembre.

Els treballs s’han iniciat amb una ampliació i renovació dels espais enjardinats dels patis, on s’han tallat els arbres malalts i s’han reposat per nous exemplars, i amb una neteja de canalons i reparacions d’impermeabilització. A més, s’han eliminat jocs infantils deteriorats que no complien la normativa i s’hi ha reposat el material esportiu. També s’han dut a terme intervencions de reparació de fusteria, arranjaments de tanques i reparacions elèctriques, entre d’altres.

A estes accions s’afig la inversió, feta en el mes de maig, de més de 35.000 euros destinats a les tasques de reparació de les actuacions reflectides en les actes de la inspecció reglamentària de la instal·lació elèctrica de baixa tensió, que s’ha dut a terme recentment. Es tracta d’una inspecció de gran importància, que garanteix la seguretat dels usuaris i per la qual s’ha decidit adequar les instal·lacions elèctriques a la normativa actual.

A més, s’han posat a punt totes les seues instal·lacions de forma conjunta, de manera que s’ha aconseguit que tots els col·legis disposen de les mateixes condicions del servei. “Unificar el control i gestió del servei per part de l’empresa municipal optimitza així les seues condicions, de manera que el cost del servei ja no es realitza a càrrec dels col·legis, sinó que passa a ser per compte de la comanda de manteniment que gestiona Nous Espais”, explica la regidora de l’Àrea de Desenvolupament Sostenible, Inma Amat.

Durant l’any 2016, també es va unificar el sistema de manteniment d’alarmes i dels sistemes antiintrusió, que fins ara cada centre escolar gestionava de forma independent, de manera que alguns col·legis no tenien de sistemes de seguretat. També es va unificar la contractació d’extintors i el manteniment de la instal·lació de protecció contra incendis de tots els centres docents.

Artículos Relacionados

This site is registered on wpml.org as a development site.