Nova temporada des del 18 de setembre a les 18.00 h al Centre Bellido, Espai Sant Gregori i CC Les Amèriques
Torrent, 15 de setembre de 2025 – La ciutat de Torrent ha donat la benvinguda al nou curs amb una notícia molt esperada pels seus veïns de més edat: el retorn del ball de les persones majors, una de les activitats més populars del calendari municipal.
Després de l’aturada estival, a partir del 18 de setembre a les 18.00 h es posarà en marxa la nova temporada, que amplia la seua programació a quatre dies per setmana i encara en horari d’estiu:
- Dijous: Centre de Majors Bellido (18.00 h a 20.00 h)
- Divendres: Espai Sant Gregori (18.00 h a 20.00 h)
- Dissabte: Centre Comercial Les Amèriques (18.00 h a 21.00 h)
- Diumenge: Centre Comercial Les Amèriques (18.00 h a 21.00 h)
Compromís complit amb les persones majors
Amb esta ampliació, l’Ajuntament de Torrent respon a les demandes de les persones majors, que des de fa anys reclamaven la recuperació d’esta activitat després de la seua desaparició al CEAM durant els anteriors governs.
L’alcaldessa Amparo Folgado ha volgut destacar el valor d’este assoliment: «Esta setmana comença la tercera temporada del ball per a les nostres persones majors, quatre dies a la setmana i en tres ubicacions diferents de la ciutat, després de la seua recuperació al maig de 2024. És un compromís complit amb el qual volem que les persones majors de Torrent tinguen més opcions per a trobar-se, divertir-se i mantindre’s actives, i este programa és una prova que el seu benestar és una prioritat per al nostre govern», ha afirmat la primera edil.
El regidor de Serveis Socials, Arturo García, també ha assenyalat que «el ball no és només una activitat d’oci, és també una eina de salut, de convivència i de suport emocional. Volem que les nostres persones majors tinguen espais on compartir moments agradables, reforçar amistats i sentir-se part activa de la vida de la ciutat. Des de la regidoria de Serveis Socials continuarem treballant per a oferir programes que els ajuden a viure millor i amb més alegria».
Punt de trobada i benestar
El ball de les persones majors s’ha convertit en un autèntic punt de trobada social, on la música i el moviment afavoreixen l’activitat física, la socialització i el bon ànim. Gràcies a l’àmplia oferta de dies, espais i horaris, cada persona pot triar el moment i el lloc que millor s’adapte a les seues preferències, garantint la màxima participació.
Amb este retorn, Torrent reforça el seu compromís amb l’envelliment actiu, oferint a les persones majors noves oportunitats d’oci, exercici i convivència que contribueixen a millorar la seua qualitat de vida.
