Per a sol·licitar-la, l’usuari pot dirigir-se a la secció ‘El teu servei’ de la web www.aigueshorta.es o directament a citaprevia.aigueshorta.es
Aigües de l’Horta ha incorporat hui el servei de cita prèvia en l’oficina de Torrent situada en la placeta de l’Era, 12. Per a sol·licitar-lo, l’usuari pot dirigir-se a la secció ‘El teu servei’ de la web www.aigueshorta.es o directament a citaprevia.aigueshorta.es, on podrà triar la cita en l’horari habitual d’atenció al públic que té la companyia, de dilluns a divendres de 8.30h. a 13.00h i evitar així possibles esperes.
Cal destacar que enguany Aigües de l’Horta ha fet una important aposta per a millorar la comunicació i atenció al client. Així, ha instal·lat a més el servei d’atenció per a persones sordes a través de la plataforma de videointerpretaciónSVIsual. D’esta forma, quan un client necessita un servei d’interpretació en llengua de signes per a dur a terme les seues gestions presencialment en l’oficina de Torrent, es fa una trucada per videoconferència a un videointèrpret de la Fundació Fesord CV i este s’encarrega de fer la interpretació en temps real.
Finalment i amb l’objectiu d’adaptar-se a les noves tecnologies, Aigües de l’Horta té una app de l’oficina virtual. Es tracta d’un nou servei que permet, a través del mòbil o de la tauleta digital, la gestió del contracte d’aigua i l’accés a la secció ‘Contacta’, on l’usuari pot enviar les seues consultes a la companyia les 24 hores dels 365 dies de l’any. El servei està disponible per a IOS i Android.