Icono Icono Versió accessible es altres idiomes

Torrent educa en valors amb “El cofre de la igualtat” dins del programa “Un Torrent d’Igualtat i Diversitat”

11/06/2025

Contacontes per la diversitat: Torrent reforça el seu compromís contra la discriminació.

L’Ajuntament de Torrent, a través de la delegació d’Igualtat, ha celebrat una sessió de contacontes a la Plaça Unió Musical que ha reunit desenes de xiquets i xiquetes junt amb els seus pares i mares, per disfrutar de “El cofre de la igualtat”, una activitat lúdica i educativa que forma part del programa municipal “Un Torrent d’Igualtat i Diversitat”. Esta iniciativa, que ja es va posar en marxa l’any passat, reflectix el ferm compromís del consistori contra qualsevol forma de discriminació per raó d’orientació sexual i identitat.

Durant l’activitat, les persones assistents s’han submergit en un univers de contes plens de valors, on la igualtat, la diversitat i el respecte han sigut els grans protagonistes. Les narracions han captat l’atenció tant dels més menuts com de les persones adultes, que també han disfrutat del missatge inclusiu i positiu del contacontes.

La regidora d’Igualtat, Amparo Chust, ha destacat la importància d’este tipus de propostes: “A través dels contes, aconseguim arribar de manera natural als més menuts, transmetent missatges que ajuden a construir una societat més justa, tolerant i lliure de prejudicis”. Chust també ha subratllat que “accions com esta reforcen el nostre treball diari des de l’Ajuntament per a promoure una Torrent en la qual totes les persones se senten respectades i representades, siga quina siga la seua identitat o orientació”. A més, ha afirmat que des de l’Ajuntament de Torrent estem “compromesos a promoure la consciència social, eliminar la discriminació i avançar cap a una societat més inclusiva i respectuosa”.

Amb activitats com “El cofre de la igualtat”, Torrent continua consolidant una programació diversa, inclusiva i compromesa amb els drets de totes les persones, des de la infància.

Artículos Relacionados