El concert serà el 28 de febrer en l’Auditori de Torrent
El pròxim 28 de febrer, a les 20 hores, l’Auditori de Torrent acollirà un concert solidari del reconegut cantant i compositor David DeMaría. Este esdeveniment, organitzat pels Pares Dominics del Vedat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Torrent, té com a objectiu recaptar fons per als afectats per la DANA a la ciutat. Les entrades, amb un cost de 20 euros, ja estan disponibles per a la seua adquisició en la web de l’Auditori https://www.auditoritorrent.com.
David DeMaría, de Jerez d’origen, manté una estreta vinculació amb Torrent a través de la seua família i el seu fill Leonardo. Motivat per esta connexió personal, l’artista ha volgut sumar-se a esta causa solidària i oferir la seua música com una forma de suport als damnificats de la ciutat. En les seues xarxes socials, el propi DeMaría ha expressat el seu entusiasme per este concert, compartint el missatge: “València, feia molt que no anava a cantar-te i serà per una bona causa i necessària. Ens veiem el pròxim 28 de febrer en l’Auditori de Torrent, no em falteu”.
Amb més de 25 anys de trajectòria en la indústria musical, David DeMaría es va consolidar com un dels artistes nacionals més destacats amb el seu quint disc, Vaixells de paper (2004), el qual va aconseguir el triple disc de platí. A més, el seu tema “Precisament ara” li va valdre el Premi Ondas a la millor cançó de l’any. El cantant també ha portat la seua música a escenaris de tota Llatinoamèrica, collint èxit internacional.
En esta cita solidària, l’artista farà un recorregut pels grans èxits de la seua carrera, interpretant temes icònics com “Precisament ara”, “Barquitos de paper”, “Si et vas”, “Que jo no vull problemes” i “No em toques el barret”. A més, presentarà en directe els seus dos més recents senzills: “Relativitat”, en col·laboració amb Chenoa, i “Simplement elles”, un emotiu homenatge a les dones que han lluitat per la igualtat, servint com a avançament del seu pròxim treball discogràfic inèdit.
Este concert promet ser una nit inoblidable, en la qual el públic podrà disfrutar de la música i la sensibilitat de David DeMaría, tot això amb una fi solidària en benefici dels afectats per la DANA a Torrent.
