Icono Icono Versió accessible es altres idiomes

La Parròquia de la Sagrada Família de Torrent rep el seu nou rector, Mn. Fernando Fayos

06/10/2026

La Parròquia de la Sagrada Família de Torrent ha rebut este diumenge el seu nou rector, Mn. Fernando Fayos, en una solemne Eucaristia celebrada coincidint amb la festivitat de Sant Francesc d’Assís. Fayos pren el relleu de Mn. Pablo Aranda, qui ha estat al capdavant de la parròquia durant els últims 13 anys i ha sigut destinat a la Parròquia de l’Anunciació d’Aldaia.

Mn. Fernando Fayos arriba a Torrent procedent de la Parròquia de Sant Jaume Apòstol d’Algemesí, on exercia com a vicari. Va ser ordenat sacerdot fa dos anys i manté, a més, un vincle especial amb Torrent, ja que abans de la seua ordenació va exercir com a diaca a la Parròquia de l’Assumpció de la Mare de Déu de la ciutat de Torrent.

La seua presa de possessió va estar marcada per una emotiva celebració en la qual va estar acompanyat per nombrosos feligresos i representants de la ciutat. A les portes del temple va ser rebut pel Consell de Pastoral de la Parròquia de la Sagrada Família i va estar acompanyat en tot moment per Mn. Jesús Corbí.

L’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, va participar en la recepció al nou rector juntament amb els tinents d’alcaldia Amparo Chust, José Francisco Gozalvo i Arturo García, traslladant-li la benvinguda de la ciutat en esta nova etapa pastoral.

Durant l’Eucaristia, Mn. Fernando Fayos va renovar els seus vots com a sacerdot i va rebre les claus del temple i del sagrari, així com els Evangelis, com a símbols de la responsabilitat que assumeix al capdavant de la comunitat parroquial.

Seguint la tradició en la presa de possessió d’un nou rector, Fayos va recórrer alguns dels llocs i elements essencials per al desenvolupament del seu ministeri: la pica baptismal, la campana, el confessionari, la capella del Sagrari i la Seu. Després de prendre possessió d’estos espais, va passar a presidir la resta de la celebració eucarística.

Abans de concloure l’Eucaristia, diferents membres del Consell de Pastoral van dirigir unes paraules de benvinguda al nou rector, mostrant la disposició de la comunitat per a acompanyar-lo en esta nova etapa.

Un nou capítol després de 13 anys de Mn. Pablo Aranda

L’arribada de Mn. Fernando Fayos es produeix després de l’acomiadament, el passat diumenge, de Mn. Pablo Aranda, qui ha exercit com a rector de la Sagrada Família durant els últims 13 anys. Aranda inicia ara una nova etapa pastoral al capdavant de la Parròquia de l’Anunciació d’Aldaia.

A més d’atendre la Parròquia de la Sagrada Família, Mn. Fernando Fayos assumirà també la celebració d’Eucaristies en diferents ermites i capelles de Torrent, mantenint així una tradició. Entre elles es troben l’Ermita de Sant Vicent Ferrer del Mas del Jutge, la Capella de Maria Assumpta al Cel de la urbanització El Pantà i la capella del barri de Sant Gregori, entre altres.

Amb la seua arribada, la Sagrada Família de Torrent inicia una nova etapa pastoral amb un sacerdot jove, vinculat ja a la ciutat des dels seus primers passos en el ministeri sacerdotal i que afronta ara el repte de posar-se al capdavant d’una de les set parròquies de Torrent.

Artículos Relacionados