Les noves oficines milloren l’atenció i la relació amb els clients
Les dependències tenen una zona amb dispositius electrònics per a fer gestions telemàtiques
L’empresa mixta Aigües de l’Horta estrena noves oficines en la primera planta de l’Antic Mercat. Les noves instal·lacions, més modernes i cèntriques, tenen una superfície major i permeten que l’atenció al ciutadà i les condicions de treball del personal siguen millors. Les veïnes i veïns de Torrent van poder conéixer ahir les instal·lacions en una jornada de portes obertes, en la qual va participar l’alcalde, Jesús Ros, amb part de la corporació municipal. El primer edil va destacar la modernitat de les noves instal·lacions que “segur que repercutiran en la bona gestió de l’empresa mixta”.
El nou espai té una superfície útil aproximada de 490 metres quadrats, uns 160 metres quadrats més respecte de les antigues dependències. El local està dividit en dos recintes, un de 180 metres destinat a l’atenció al públic i un de 310 metres útils per a la zona de treball intern, on se situen els llocs de treball administratius, tècnics i de direcció de l’empresa mixta.
Al matí, la regidora de Desenvolupament Sostenible, Inma Amat, va participar en la presentació de les noves instal·lacions als mitjans de comunicació i va destacar el valor que afig el trasllat de l’empresa mixta Aigües de l’Horta al centre històric de la ciutat: “la gestió del cicle integral de l’aigua se suma a altres empreses i serveis de la zona, com l’empresa municipal Nous Espais, Retosa, la biblioteca o l’Antic Mercat, entre d’altres, la qual cosa redunda en les veïnes i els veïns, que podran fer gestions quotidianes més còmodament”.
Per la seua part, segons va assenyalar en la roda de premsa el gerent de l’empresa mixta, Salvador Santamaría, “el nou model d’oficina pretén contribuir a millorar la relació entre Aigües de l’Horta i els clients impulsant un nou concepte d’atenció presencial, més tecnològic, però també més personal i proper, centrat en la millora de l’experiència del client i en la generació de contingut”.
La zona d’atenció al client tindrà, a més, una zona interactiva d’autoservei, amb una tauleta tàctil i un telèfon intel·ligent (smartphone), mitjançant els quals els clients podran fer gestions telemàticament. Dins d’este procés de digitalització la companyia llançarà pròximament una nova web més intuïtiva, amb fàcil accés als serveis més sol·licitats. Aigües de l’Horta ha aprofitat per a llançar la seua nova identitat visual, més moderna, fàcil de recordar i representativa, obra del dissenyador local Julián León, que ja va dissenyar la primera imatge corporativa.
Les dependències, que acullen 25 treballadors –quasi la meitat del total de la plantilla, repartida entre diverses oficines de la comarca-, s’han dotat d’equipaments més respectuosos amb el medi ambient. S’ha reduït l’ús de paper i el consum d’aigua, i la lluminositat dels grans finestrals permet una reducció del consum de llum. El consum d’energia s’optimitza mitjançant l’ús de llums i pantalles LED d’alta eficiència.