La parròquia de Ntra. Sra. de Mont-Sió de Torrent va viure este diumenge una de les seues jornades més assenyalades amb la celebració de la festivitat de la seua titular, una jornada marcada per la tradició, la devoció i la participació de les clavarieses de Ntra. Sra. de Mont-Sió i de la Mare de Déu dels Dolors.
Els actes van començar de matí amb la celebració de la Eucaristia en honor a Ntra. Sra. de Mont-Sió, presidida pel rector de Mont-Sió, José Vicente Miguel, i amb la participació de les clavarieses de les dos advocacions i els barrers. La celebració va comptar també amb la presència de la alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, que va acompanyar les representants de les dos clavaries junt amb els regidors de l’equip de govern Mª Ángeles Lerma, Amparo Chust, María Fernández i Santiago Calatayud, així com altres membres de la corporació municipal.
La jornada va tindre com a protagonistes les imatges de Ntra. Sra. de Mont-Sió i la Mare de Déu dels Dolors, que van recórrer de vesprada els carrers de l’entorn del Convent en la tradicional processó. La clavariesa major de Mont-Sió, María Estrada Veguer, va encapçalar la representació de les clavarieses en una celebració que va tornar a reunir nombrosos veïns i devots.
Després de la processó, la jornada festiva va concloure amb un espectacle de focs artificials, posant el punt i final a una celebració que manté viva una de les tradicions religioses més arrelades de Torrent i que cada any congrega veïns, famílies i representants de la societat torrentina.













